.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفیران مهر؛ تشکلی به نام مردم، به کام؟
بانیان این تشکل همسران بعضی مسئولین استانی هستند، از مدیران ارشد استان و استانداری تا بعضی مدیران کل و برخی فرمانداران. البته نه همه، بعضی از آن‌ها و مسئولیت این تشکل با همسر مدیریت ارشد استان می‌باشد.
سفیران مهر؛ تشکلی به نام مردم، به کام؟

مدتی است بعضی خبرگزاری ها و مطبوعات و شبکه تلویزیون استانی اخبار مربوط به یک تشکل خیریه بنام سفیران مهر را بطور وسیع و عجیب پوشش می دهند. که حس کنجکاوی نگارنده را برانگیخت و علاقه‌مند به بررسی و آشنایی بیشتر با این تشکل شدم.

در مسیر بررسی این تشکل با نکات قابل توجهی برخورد کردم که خوب است شما هم بدانید:

اول جلسات این تشکل خیریه؟! در ساعات اداری در فضاهای اداری دولتی اعم از ادارات کل، فرمانداری‌های تابعه و بعضاً استانداری انجام می شود. و مدیران کل و فرمانداران با تعطیل کردن کار خود جهت دریافت افاضات و گرفتن رهنمود از بانیان سفیران مهر تشکیل جلسه می دهند و معمولاً هم با پذیرایی و اهداء هدایایی همراه می‌باشد.

دوم اینکه بانیان این تشکل همسران بعضی مسئولین استانی هستند، از مدیران ارشد استان و استانداری تا بعضی مدیران کل و برخی فرمانداران. البته نه همه، بعضی از آن‌ها و مسئولیت این تشکل با همسر مدیریت ارشد استان می‌باشد.

سوم اینکه این تشکل جلسات زیادی در رشت وشهرستان‌ها برگزار کرده و نسبت به انجام کارهای خیر نیز اقدام نموده که بودجه و هزینه آنرا مدیران تأمین نموده‌اند اما از کدام اعتبار؟!

چهارم و جالب‌تر از همه اینکه تا این لحظه برای نگارنده روشن نشده که این تشکل مردمی در کجا ثبت شده و چه مجوزی ار مراکز ذیربط دریافت نموده‌است و معلوم نیست چطور تشکلی بدون مجوز قانونی این‌همه بازتاب و انعکاس داشته است!

حالا شما این معما را حل کنید! چطور می‌شود یک تشکل غیرقانونی از بودجه دولتی استفاده کند و صدا و سیما و بعضی مطبوعات و ... آنرا پوشش خبری دهند؟

البته اگر روزی شنیدید این تشکل مدال درجه یک خدمت گرفت یا مسئولین آن مدال افتخار گرفتند و نمونه معرفی شدند هم تعجب نکنید !؟ چون راه‌اندازی، هدایت، تأمین مالی، ارزیابی و . . . همه از یک نقطه انجام می‌شود!!/گیلان نیوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ر.ش.چ 29 دي 1389
جا دارد اين پايگاه خبري محترم از شرح وظايف و اقدامات اين گروه از عزيزان استان بررسي بيشتري انجام داده و سپس به درج مطالبي از اين قبيل اقدام نمايد البته نگارنده مطلب (سفیران مهر؛ تشکلی به نام مردم، به کام؟)معلوم است اطلاعات دقيق و آمار قابل بياني نداشته و صرفا هر آنچه از ذهنش گذشته را بيان نموده است البته بنده نمي خواهم پاسخ آن عزيز را در اين چند سطر بدهم ،زيرا اگر لازم باشد خود عزيزان عضو گروه سفيران مهر جواب ميدهند فقط من تا حدودي كه اطلاع دارم اشاره مي كنم كه اغلب اعضاي اين گروه همسران مديراني هستند كه تمامي وقت خود را جهت انجام امور محوله دولت و خدمت به مردم مي گذارند و حال كه اين بانوان به تشكيل گروهي به جهت انجام برخي از امور اجتماعي و خيريه داده اند شايسته نيست كه اينگونه ناجوانمردانه با آنها برخورد شود . من خود شاهد جمع آوري جهيزيه براي نو عروسان كم بضاعت و عملكردهاي ديگري توسط يكي از اعضاي اين گروه بودم
درضمن نگارنده مدعي شده است ( مدتی است بعضی خبرگزاری ها و مطبوعات و شبکه تلویزیون استانی اخبار مربوط به یک تشکل خیریه بنام سفیران مهر را بطور وسیع و عجیب پوشش می دهند ) ما كه چيزي نديديم !
شمال نيوز لطفا درج كن
گیلانی 29 دي 1389
با سلام قبلا هم نوشتم ولی درج نکردید چون وحشت دارید این پایگاه خبری همیشه درصدد نشان دادن چهره سیاه از گیلان و مدیران آنها ست این از انصاف و اخلاق رسانه ای بدور است . قرآن میفرماید در مورد هر خبری تحقیق کنید این مطالب را که شما نوشتید همش واقعیت ندارد.
نا شناس 29 دي 1389
جدیدترین فعالیت انتخاباتی توسط همسران اینده مجلس . واقعا کجا داریم میریم . از بیتالمال خرج کردن برای مقاصد سیاسی کجاش مربوطه به خیریه است فکر میکنید ملت نمیدونند هزینه این نشستها در شهرهای مختلف از کجا تامین میشه . انشائا... همسر رئیس جمهور که هفته اینده به گیلان می ایند و با اینان ملافات میکنند به نیات واقعی سفیران به اصطلاح مهر یی ببرند
کارمند استانداری 1 بهمن 1389
اولین کاری که رئیس جمهور در سفر گیلان باید انجام دهد اینستکه : بازرسینی بگذارد ببیند این گروه سیاسی رانت خوار غیرقانونی چقدر از بیت المال را حیف و میل نموده و چه خسارتهای جبران ناپذیری به اعتماد مردم به نظام وارد نموده است
شهرام 28 بهمن 1389
شما که یک پایگاه اطلاع رسانی هستید انتظار بیشتر از اینا می ره تا اینکه هرچی رو که دیدید کپی کنید توی سایتتون؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.622 seconds.